دسته‌بندی نشده

مزایای استفاده از لوله های پی وی سی

مزایای استفاده از لوله های پی وی سی

مزایای استفاده از لوله های پی وی سی

لوله پی وی سی در میان محصولاتی قرار دارد که به صورت جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل مزایای زیاد خود مانند دوام بالا و مقرون به صرفه بودن توجه زیادی را به دست آورده است. در ادامه مزایای اصلی بکارگیری لوله های PVC را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

ایمنی: این لوله‌ها یکی از ایمن‌ترین راه‌های انتقال آب آشامیدنی هستند. از آنجا که PVC از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است، رشد باکتری بر روی آن دشوارتر است و همین امر آن را به یک محصول ارزشمند برای استفاده به عنوان لوله آب تبدیل می‌سازد.

سازگاری بیشتر با محیط زیست: لوله پی وی سی یک پلاستیک کم کربن است، به این معنی که برای تولید به انرژی و منابع کمتری نیاز دارد.به همین شکل، از آنجا که این محصول بسیار سبک است، انرژی کمتری برای حمل و نقل آن به کار می‌رود. از سوی دیگر، لوله های PVC معمولا ۱۰۰% قابل بازیافت هستند.

قابلیت بازیافت: لوله پی وی سی را می‌توان تا هفت بار بدون از بین رفتن خصوصیات آن بازیافت کرد. بکارگیری PVC به حفظ منابع طبیعی کمک شایانی می‌کند – با هر کیلوگرم PVC که بازیافت می‌شود، ۲ کیلوگرم CO2 صرفه‌جویی خواهد شد.

بادوام و مقرون به صرفه: یکی از عوامل عمده محبوبیت لوله‌کشی پی وی سی، ترکیبی از وزن کم و دوام بالای این محصول است. پلی وینیل کلراید می‌تواند حداکثر ۱۰۰ سال عمر کند و در مقابل شرایط تنش‌زا نیز مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل، لوله PVC هم‌اکنون بیش از هر محصول دیگری به عنوان لوله فاضلاب ساختمان به کار گرفته می‌شود.

قیمت لوله پی وی سی

قیمت لوله پی وی سی بر اساس عواملی مانند جنس لوله، ضخامت لایه ­ها و همچنین قطر کلی لوله محاسبه می‌شود. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که یک لوله سایز بزرگ اغلب با قیمت بالاتری همراه باشد. البته مناسب بودن قیمت لوله pvc باعث شده است که بکارگیری آن‌ها در ساختمان‌های اداری، مسکونی، تجاری و صنعتی بسیار مقرون به صرفه باشد. از آنجا که بحث قیمت یک عامل مهم در انتخاب گزینه‌های قابل استفاده در ساخت و ساز است، هرگونه تصمیم‌گیری در مورد آن‌ها باید با اطلاعات کافی صورت بگیرد. بدین منظور می‌توانید از خدمات مشاوره وینو پلاستیک استفاده کنید تا از تمامی گزینه‌های قابل استفاده در پروژه خود مطلع شوید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *